Neutrogena,

Çantada bulunmasa olmaz - Neutrogena Greyfurtlu Nemlendirici

07:36:00 aylin 2 Comments



Yves Rocher, Bioderma gibi ürünlerinin yağlı ciltleri için olan nemlendiricilerini kullandıktan sonra dedim ki "yeter, öğrenciyiz biz ya ne bu pahalılık!" ve gittim ürünlerim bitince koştum kozmetik mağazalarına. İnternetten her ne kadar her ürün hakkında bilgi bulabilsem de, deneme yanılma yöntemini kullanarak kendi ürünlerimi kendim bulmak istiyorum ve işte karşınızda: Neutrogena Visibly Clear Pink grapefruit yağsız nemlendirici.  

Neutrogena Visibly Clear Pink grapefruit yağsız nemlendiriciyi neredeyse üç aydır kullanıyorum ve gerçekten vaat ettiği gibi yağlı karma cildime iyi geldiği. Sürüldüğü an zaten ferah ferah bir his bırakıyor , gözenekleri tıkamıyor gerçekten cildimde ferahlık patlaması yaşıyorum kullandığımda. üstüne makyaj yaparken herhangi bir sıkıntıyla kaşılaşmadım, kusma soyulma yapmadı ( bazı nemlendiriciler tuhaf oluyor ya makyajın altında, yoksa tek bana mı denkgeldi?) 

Aslında greyfurt'u çok sağlıklı olmasına rağmen tadını kokusunu hiç sevmiyorum ama bu kremin kokusu beni rahatsız etmedi, krem zaten 50 ml ve normal fiyatı 16 tl, indirimde 10 tl'ye bulduğunuzda bence hemen kapın. Fiyat performans kıyaslaması yapınca Yves Rocher ya da Biodermadan alacağıma bu nemlendiriciyi almayı tercih ederim açıkcası.

Ayrıca kremin görünümü çok sevimli, biraz resimde ördüğünüz gibi ucuna doğru inceliyor ve bu krem dozajını ayarlamama yardımcı oluyor bir anda löp diye çıkıvermiyor ayrıca kapağının tamamen açık olmasındansa bu şekilde olması hem hijenik hem de kapaklı ürünlere göre çantada taşınması daha kolay.

Tek şikayetim, şu soğuk kış günlerinde yanak bölgemi yeterince nemlendirememesi ( oralarım çok kuruyor nedense ama kıştan kaynaklanıyor sonbaharda bu tür sorunlarım olmamıştı).


Kısacası özetlemek gerekirse Neutrogena Visibly Clear Pink grapefruit yağsız nemlendiriciden çok memnun kaldım. Sizin var mı bildiğiniz başka güzel nemlendirici? Yorumlarınız beni sevindirir :)


You Might Also Like

2 yorum:

  1. Neutrogena kullandigim bir marka ama greyfurtlusunu hic duymamistim. Kavun manolya kokulu urünleri de çok severim.

    YanıtlaSil
  2. oooh kokulu kokulu ne güzel :)
    ben bepanthol cilt bakım kremini kullanıyorum korkuyorum yağlı bir cildim olduğundan su bazlı nemlendiriciler kullanmaya çalışıyorum bu su bazlı mı peki ^^
    takibe aldım bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil