Balea,

Balea - Aqua Serum (uygun fiyata kaliteli nemlendirme)

11:43:00 aylin 1 Comments


Yaz mevsimi yaklaşıyor ve yaz mevsimin yaklaşmasıyla cildimizin nemlendirmesini ihmal ediyoruz. Genelde kışın cildimiz çok kuruduğu için çantamızdan nemlendiriciyi asla ekik etmiyoruz ama yaz mevsiminden nedense nemlendirmek hiç aklımıza gelmiyor. Bu yaz değişiklik yapıp cildimizi nemlendirelim (çünkü biz fark etmesek de cildimizin aslında her zaman neme ihtiyacı varmış cildimizin yağlı olması yeterli nem'e sahip olduğu anlamına gelmiyor)

Bu nedenle bugünkü yazımda sizinle çok sevdiğim ve aynı zamanda çok da uygun olan bir nemlendirici ile tanıştırmak istiyorum. Almanyada akrabaları olanlar hemen istek listelerine eklesin bahsettiğim ürün ne mi? Tabii ki: " Balea - Aqua Serum".

Balea - Aqua Serum Almanyada DM mağazalarında bulabileceğiniz bir ürün. Nemlendirici serum olarak geçiyor aslında nemlendirici kremden tek farkı yapısının daha hafif olması ve cilt tarafından hemen emilmesi. Balea - Aqua Serum'un fiyatı 2.95 Euro. Yine almanyadan aldığım bir sivilce kremi olan "Benzaknen" adlı ürünü kullandığım sırada cildim çok kurumuştu ve neredeyse 2 - 3 ay bu kremi kullandım. şu anda Balea - Aqua Serum'um neredeyse bitmek üzere.

Ürünün ambalajı gayet kullanışlı. Pompalı bir ambalajının olması ve kremin çıktığı ağızınsıkmalık bir ağız ucu olması hem uygulama açısından hem de hijen açısından çok iyi. pompalı olması sayesinde üründen ihtiyacınız olduğu kadar alabiliyorsunuz.




Ciltte hemen yayılan ve hemen emilen bir nemlendirici serum olması da bir artı. Aceleyle makyaj yapıp çıkmanız gerektiği zamanlarda kremin emilmesini beklemiyorsunuz.

O dönem sivilce kremi kullandığım için ve cildimi kuruttuğu için yağlı bir cilt üzerinde nasıl bir etkisi var tam kestiremiyorum. Ama sivilce kremini kullanmayı bıraktıktan sonraki dönemlerde Balea - Aqua Serum'u kullanmaya devam ettim ve hafif yapısı sayesinde cildim sıkıntı yaşamadı.

Ben bu kremi zaten"yağsız nemlendirici" ararken bulmuştum. yağsız olup olmadığına emin değilim ama gözeneklerimi tıkamadığı aşikar.

Eğer ki bana Balea - Aqua Serum'un sevmediğin yanları neler diye soracak olursanız. Tek sevmediğim yanı sanırım Türkiyede bulamayacak olmam. Yani Almanyaya giden tanıdıklar sayesinde edinebilirim ya da bir dahaki almanyaya gidişimde stoklayabilirim :)
Bir de Euro kurunun düşmesi için dua edersek 3 Euroluk fiyatıyla Balea - Aqua Serum benim gönlüme taht kurdu bile.

Siz Balea - Aqua Serum hakkında ne düşünüyorsunuz? Aranızda kullananlar var mı? Ya da benzer ürün tavsiyesi olan?


You Might Also Like

1 yorum:

  1. merhaba, ben de gecen hafta dm den aldım. ıcınde simler var bu urununun. sureklı kullanımda sorun cıkarır mı sizce?

    YanıtlaSil