cilt bakımı,

Avene Cleanance Hydra Soothing Cream ve Avene Cleanance Mask yorumu

13:47:00 aylin 0 Comments



Merhaba arkadaşlar. Umarım hepiniz çok güzel birhafta sonu geçirmişsinizdir. Bugün sizinle Avene Cleanance Hydra ve Avene Cleanence Mask hakkında gözlemlerimi paylaşacağım. İkisi de eczanelerden temin edebileceğiniz dermakozmetik adı altında satılan Fransız cilt bakım ürünleri. Bana almanyada eczanelerde tester olarak vermişlerdi ( neden türkiyede hiç kimse tester vermiyor bana?). Ama genel olarak Avene markasının kensidisini blogum olmadan önceleri kullandım ve çok güvendiğim bir marka olduğunu belirtmek istiyorum. Şimdi ürün yorumlarına başlayalım.


 Avene Cleanance Hydra Soothing Cream


Hadi önce Avene Cleanance Hydra krem ile başlayalım. Bu ürün özellikle sivilce tedavisinde olan tahriş olmuş ciltler için üretilmiştir (Canım Avene hep bizi düşünür). Avene Cleanance Hydra nemlendirici kremin üç özelliği var: Cildi nemlendirici özelliği, cildi besleyici özelliği ve cilde rahatlatıcı etkisi.

Nemlendirici* : Yağsız ve akışkan yapısı ile akne eğilimli ciltleri, doğal hassasiyetlerini bozmadan nemlendirmeye yardımcı olur ve cildi rahatlatır.

Besleyici : Hindistan cevizi, karite yağı ve jojoba yağının besleyici özellikleri sayesinde, cildinizin beslenmesine yardım eder; cilt ihtiyaç duyduğu rahatlığa kavuşur.

Rahatlatıcı : Rahatlatıcı ve tahriş giderici Avène Termal Suyu, cildinize anında rahatlık hissi sağlar. *cildin üst katmanları.
*https://www.eau-thermale-avene.com.tr sayfasından alıntıdır.

Peki vaad ettiklerini yerine getiriyor mu? Bence cevabı Evet.
Bu tester bana 3-4 hafta deneme fırsatı sağladı. Sivilceleri için içerisinde "Benzoil peroksit" bulunan "Benzaknen" adlı sivilce kremi cildimi biraz kuruttu. Ki daha ağır sivilce tedavilerinden geçen kişileri tanıyorum. Ne tür ürün kullanırlarsa kullansınlar özellikle sivilce tedavisinde olan ciltlere özel ürün bulmak zor. İşte burada Avene Cleanance Hydra krem gerçekten etkili bir krem olarak karşımıza çıkıyor. Fiyatı 40 - 60 Tl arasında değişen bu kremi keşke daha önce bulsaymışım dedim. Şu anda kullanmama gerek kalmadı çünkü cildimdeki svilcelerden büyük oranda benzaknen sayesinde kurtuldum. Siyah noktalar konusunda ise Yves Rocher Pure System serisi imdadıma yetişti ve eskisi gibi kötü bir cildim olmadığından bu kreme ihtiyaç duymuyorum.

Yinede sivilce tedavisi görenlerin kullanabileceği bir nemlendirici ürünü tavsiyesi isterseniz kesinlikle Avene Cleanance Hydra ya gözünüz kapalı güvenebilirsiniz.


 Avene Cleanance Mask



Peeling etkisi : Mikro partikülleri ve içeriğindeki AHA-BHA kombinasyonu sayesinde gözeneklerdeki kiri nazikçe yok eder.
Matlaştırıcı : İçeriğindeki kil ile sebum fazlasını emer. Glyceryl Laurate ile sebum üretimini dengelemeye yardımcı olur.
Yatıştırıcı: İçeriğindeki Avene Termal Su ile cildi yatıştırır.
*https://www.eau-thermale-avene.com.tr sayfasından alıntıdır.



Avene'in Cleanance maskesi yağlı ve akneli ciltler için üretilmiş, cleanance serisinin bir ürünü. Cildi temizlemeyi, matlaştırmayı ve yatıştırmayı vaad ediyor. Kalın partiküllü bir kil maskesi gibi düşünün içerisinde pütür pütür parçacıklar var bu nedenle yüzüme maskeyi uygularken çok ovmamaya çalışıyorum. Maskenin 15-20 dakika kurumasını bekliyorum ardından yıkıyorum. Avene Cleanance Maskda tuhaf olan yıkadıkça sanki kaygan bir his bırakması ve bu nedenle sanki çıkmamış gibi olması. Maskeyi yıkadıktan sonra cilt kesinlikle temizlenmil hissediyor ve cildinizin nefes aldığını fark edebiliyorsunuz resmen.İçerisinde olduğundan bahsettiğim o partiküller de sanki hafif bir peeling etkisi yaparak cildi ölü deriden de arındırıyor. Maskeyi kullandıktan sonra daha canlı daha aydınlık bir cilt ile karşılaşıyorsunuz. Ayrıca maskenin içerisinde Salistik asit ve Glikolik asit var. Bu asitlerin de sivilceleri önlediği biliniyor. Ben de sivilcelere de kurutucu bir etkisi oldu. Devamlı kullanımda gerçekten işe yarar bir maske olduğuna inanıyorum. Tekrar alır mıyım? Alabilirim . Ama Yves Rocher'in Pure System kil maskesini sanki bir tık daha sevdim. yine de ikisi arasında kararsız kaldım (fiyat olarak Yves Rocher'in maskesi indirim zamanı daha uyguna geliyor ama bu noktada içeriklerden hangisi daha temiz ona bakmalı) .

Kısacası: Avene Cleanance Mask gerçekten işe yarıyor , gözenekleri küçültüyor ve cildi arındırıyor.



Not: Bu blogdaki yorumlar tamamen şahsi deneyimlerimdir. Her insanın cildi farklıdır bu nedenle her ürün herkeste aynı etkiyi yapmayabilir.


Siz kullandınız mı Avene Cleanance serisinin ürünlerini? Nasıl buldunuz?


  

You Might Also Like

0 yorum: