cilt bakımı,

Sebamed Yağlı ve Akneli Ciltler için Matlaştırıcı Krem

16:23:00 aylin 0 Comments


Merhaba arkadaşlar. Yağlı cilt ve sivilcelerle verdiğim savaşta denediğim başka bir ürünü de sizinle paylaşmak istiyorum. Sebamed Yağlı ve Akneli Ciltler için Matlaştırıcı Krem. ben Sebamed Yağlı ve Akneli Ciltler için Matlaştırıcı Kremi almanyadan yaklaşık 5€ gibi bir fiyata aldım. Çoğu sebamed ürünü türkiyede bulunsa da ben bu kremi nedense bulamadım. Belki vardır da ben görememişimdir. Neyse size genel olarak yorumlarımdan bahsedeyim:




Sebamed Yağlı ve Akneli Ciltler için Matlaştırıcı Krem Hakkında kısa bilgi:

Bu krem özellikle fazla yağlanan ve yağlanma ile beraber parlama yapan ciltler için üretilmiş bir krem olup cildi arındırmayı ve parlamayı önlemeyi vaad etmektedir. Yağsuz ve emülgatorsüz olduğunu söylemektedir.
5.5 ph değerine sahip olması cildin dışındaki koruma bariyeri ile uyumlu olduğu anlamına geliyor halilye cildi tahriş etmiyor ve cildi bakterilerden koruyor. Hatta yatıştırıcı bir etkisi olduğunu iddia ediyor.İçerisindeki Aloe vera ve Hyalorik asit ile de cilde nem sağladığı da söylenen Sebamed Yağlı ve Akneli Ciltler için Matlaştırıcı Krem Türkiyedeki matlaştırıcı krem fiyatlarına bakılırsa 5€(şu anki kur ile çevirirsek 20Tlye geliyor) fiyatı ile gayet uygun. 




Sebamed Yağlı ve Akneli Ciltler için Matlaştırıcı Kremin Yapısı
Kapaklı sıradan bir ambalaja sahip olan bu krem ilk başta yağlıymış hissi uyandırıyor. Kokusu neredeyse hiç yok, yani tıbbi bir kokusu var ilacımsı ama çok çok hafif duyulan bir koku olduğu için sıkıntı yaratmıyor. Rengi beyaz şeffafımsı bir renk (resimde anlaşıldığı üzere). İlk başta yağlıymış izlenimi uyandırsa da uygulandıktan sonra uygulanan yerlerde tuhaf hafif bir gerilme ve kuruluk hissediyorum. Ama kremi sürdüğüm yerlere dokunduğumda gayet yumşak ve nemlenmiş bir cilt ile karşılaşıyorum.




Bendeki etkisi ve kişisel yorumum:
Sebamed nedense çok sevdiğim ve güvendiğim bir markadır. Bu nedenle bu kremi de gözüm kapalı gönlüm rahat kullandım/kullanıyorum. Kremi sürdükten sonra cildim gerilmiş ve kurumuş hissediyor ama daha önce de bahsettiğim gibi dokunduğumda ise sanki pürüzsüz ve düzmüş gibi hissediyor ve yumşacık oluyor. Gerçekten cildimin sebum dengesini düzenlemiş gibi bir etkisini fark ettim yani bu kremi kullandığım zamanlar cildim daha az yağ üretiyor. Ama şunu belirmeliyim Sebamed Yağlı ve Akneli Ciltler için Matlaştırıcı Kremin matlaştırıcı etkisi çok uzun dayanmıyor malesef bu da olumsuz bir yanı bence. Bir süre sonra yine cilt parlamaya başlıyor.Yani bu kremin cildimi beslediğinden eminim ama Matlaştırıcı etki vaadini yerine getiremiyor hatta sanki daha erken yağlandırmaya başlıyormuş gibi geldi...

Sonuç olarak parasına değeck bir ürün olup olmadığı kararını size bırakıyorum. Türkiyedeki fiyatı nasıldır bilmiyorum ama biz burada başka kremlere en az 50 lira vs bayılırken 5€ ya imkanınız varsa deneyin derim :)

Siz Sebamed Yağlı ve Akneli Ciltler için Matlaştırıcı Kremi nasıl buldunuz? 

You Might Also Like

0 yorum: